lauantai 8. tammikuuta 2011

Draco Malfoy Tracon 2010

Ah tämä minun rinnakkaispuoleni jota on sanottu komeaksi <3 Pitää muuttua mieheksi, olen paljon suositumpi niin päin :D

Traconin toisena päivänä (sunnuntai) nähty pienin Draco Malfoy - joka kuuleman mukaan muistutti eniten Tom Feltonia 11-vuotiaana - olin minä. Tarkoitus oli cossata Dracoa, jollaiseksi MINÄ hänet tulkitsin kirjojen mukaan EIKÄ LEFFA! Vihaan vihaan vihaan vihaan Dracoa aina kakkososasta eteenpäin, kun sliipatut hiukset muuttuvat pirun rumaan pottakampaukseen! Arg, miksi?! Ei se kirjoissakaan muutu, todellakaan!

Noh, mutta, se siitä avautumisesta.

- Kaapu oli entinen larppikaapu jolla kävin Jyväskylän Harry Potter larpissa vuonna 2004 larppailemassa jotakin random Korpinkynsityttöä. Kaapu oli umpinainn joten leikkelin siihen halkion keskelle jotta sain siitä avonaisen version. Eurokankaasta hain sitten vihreää vuorikangasta ja tein kaavulle vuoren. Tämä oli yllättävän vaikeaa, sillä kaapu oli aiemmin tehty ja vuori piti jollain oudolla tavalla kiinnittää kaapuun. Kaiken lisäksi kaapu oli tehty sillä periaattella, että äitini oli piirtänyt minun ääriviivani kankaalle, siitä oli leikattu kaksi osaa ja ommeltu yhteen. Eli erikseen etu,-taka,- ja hihaosia ei ollut :D Mutta kyllä se päällä pysyi! Soljen lisäsin kanssa jotta kaapu pysyisi über coolisti kiinni ylhäältä.
- Housut piti hommailla oman isäni kaapista. Hän sattuu olemaan sen verran laiha mies, että housut menivät minulle todella hyvin vieläpä ilman vyötä. Isä vaan sattuu olemaan minua sen 30cm pidempi, niin joutui hieman noita housuja lyhentämään.
- Paita taas on viety äitini kaapista. Oli sopivasti minulle tuollainen löysä miesten paita (ja kaiken lisäksi ohut etten kuollut lämpähalvaukseet) eikä sille sitten mitään tarvinnut tehdäkään. Meinasin ensin sisäänottoja tehdä paitaan, mutta tajusin että se menee noinkin ja annoin asian olla.
- Kravatti tilattiin eBaysta. Maksoi yhteensä postikuluineen 6€ ja oli aitoa silkkiä. Tuli parissa viikossa ja oli vielä sopivan kokoinen. Tilasin tarkoituksella hieman kapeamman, jolloin kuvasta saa käsityksen, että olen itse hieman harteikkaampi ja pidempi. Jos olisin tilannut oikean, paksun krakan, olisi se sitten heijastunut pieneen kokooni ja näyttänyt aivan naurettavalta. Väri taas on ostettu askartelupuoti Piasta ja on ihan vain metallin hohtoista kangasväriä. En silitellyt väriä kiinni solmioon vaan se pysyi ihan noinkin. Maalarin teippiä käytin raidoituksessa.
- Kengät on vanhaa yläasteaikaista perua jolloin tykkäsin koulupuvuista ihan hirveästi. Äidillä oli nahkaiset kengät ja minun piti saada omat.
- Taikasauva on kanssa tuota 2004-aikaista larppiperua. Isäni silloin ainakaan tuon minulle teki (isä muotoili sauvan ja minä hioin hiekkapaperilla sen sileäksi) ja värjäsi vaalean ruskeaksi. Dracolle nyt vaan vaalean ruskea sauva ei tuntunut oikein sopivan joten maalattiinpa se mustaksi. Automaalilla. Hyvin kesti. *peukku*


Hiukset on ihan omaa tavaraa, eli ei ole nyt peruukkia päässä :D Samoin naama, olen aina tuon näköinen. Kulmakarvoja vain meikkasin paksummiksi ja poskipäitä korostin ruskealla poskipunalla. (Kuinka löytää poskipäät-vinkki: vedä itsellesi kunnon pusukala-ilme. Poskiisi ilmestyy lommot aivan poskipäiden alle. Kun niihin teet varjostukset ruskealla ja vaalealla puuterilla, saat kasvosi näyttämään kapeammilta. Jos crossplayaat, kannattaa myös huulen/leuan välissä olevaa kuoppaa korostaa ja laittaa myös sinne pientä varjostusta.) Dracon oli tarkoitus olla 13-16-vuotias. Onnistuiko?

Vasemmassa kädessä olevaa tatuointia en jaksanut alkaa peittää, sillä ajattelin että jos joku kyselee niin sanotaan sen olevan pimeän piirto. Olihan siinä nyt vähän käärkemäistä, onhan se lohiKÄÄRME. Mutta kukaan ei kysellyt niin se siitä.
Pienen yksityikohdan sitten jätin Traconiin mitä Dracolla ei ole, nimittäin sormuksen joka näkyy kuvissa. Olimme menneet juuri pari päivää ennen kihloihin ja sormus oli minulle niin tärkeä juttu, etten halunnut sitä pois ottaa. Joten olipa Draco sitten kihloissa Traconissa :D

Ja vaikka Draco olikin kihloissa, niin silti hän lähti töykeästi pettämään kihlattuaan cosplaydeittiin! En ketään saanut mukaani sieltä vaan Englanti meni sivusuun (olin homokierroksella), mutta jotakin positiivista niin kaksi edellisen kierroksen naista ilmoitti, että olisivat lähteneet matkaani jos samalle kierrokselle olisi päästy. + parikymmentä muuta ilmoitti myöhemmin vaikkeivat olleetkaan kisaamassa. Mutta kiitoksia heille ja myös cosplaydeitin pitäjille! Minä uskon taikuuteen, onko tämä joku kompa?!

Cosplaydeittivideota löytyy täältä osa 5 ja täältä osa 6. Muistaakseni alkaa jo osasta 4, mutta siinä vasta tullaan lavalle, mutta mutta jos joku haluaa senkin nähdä niin tässähän se.
Yhyy, olen oikeasti noin pätkä.

Kuvia, olkaa hyvät:







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laita viestiä, kommentit piristävät aina päivää ^-^
Luen jokaisen kommentin jonka saan ja suurella todennäköisyydellä myös vastaan niihin ◉ω◉

Muistathan käyttää siivoa kieltä, koska kirosanoja ja haukkumia sisältävät viestit päätyvät auttamattomasti roskapostiin.

* ✩* ✩* ✩* ✩* ✩* ✩* ✩* ✩* ✩* ✩* ✩* ✩* ✩* ✩* ✩* ✩* ✩* ✩* ✩* ✩* ✩* ✩* ✩* ✩

Send a message, comments always bright up my day ^-^
I will read every comment what I get and very probably I will reply also. ◉ω◉

Please remember to use clean language, otherwise comment will automatically go to the trash.